ساخت تم برای موبایل

ساخت تم برای موبایل با موضوع دلخواهتان

ساخت تم برای موبایل

ساخت تم برای موبایل با موضوع دلخواهتان

تم w810

سلام

ببخشید که این چند وقت پستی نزدم . آخه رفته بودم مسافرت . حالا هم اول دو تا  تم موبایل برای w810 که محمود می خواست می زارم لینک دانلودش هم مستقیم هست .

preview

 

دانلود

 

preview

 

دانلود

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمین جمعه 29 شهریور 1387 ساعت 14:55 http://www.b-amol.blogfa.com

سلام
من گوشی f480 سامسونگ دارم و برای آن تمی می خواستم امکان دارد برای من یم یا چند تم زیبا برای من و امثال من هم بسارید؟

در صورت تمایل تبادل لینک هم می کنم.

با تشکر

میثم پنج‌شنبه 29 مرداد 1388 ساعت 19:21

سلام
من یه تم برای f490 میخواستم اگر امکانش هست برام یکی درست کنید

من نرم افزارهای زیادی برای گوشی دارم اگه بخواید در اختیارتون میذارم.

با تشکر از شما

نسرین جمعه 27 آذر 1388 ساعت 15:08

سلام من یه تم از مایلی سایرس میخواستم واسه گوشی سونی اریکسونw580 .اگه میشه به ایمیلم بفرستید.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد